tisdag 18 januari 2011

Nostalgitripp

Jag och Linda satt och pratade på bussen om den "gamla goda tiden", fan va gammal jag lät där^^, och shit vilka nostalgitrippar jag fick. Alla konserterna vi gick på, och alla människor vi träffa. Och alla människor vi höll koll på, i efterhand känner jag mig som en diskret stalker, och hur de har ändrats. Vissa som var homosexuella är nu lyckligt gifta med tjejer och sånt...
Och jag har värsta sjuka minnet för detaljer.
Sen prata vi om när vi satt på golvet och kolla i skolkatalogen, och kasta tärningar. Och det e läskigt, för tar man mina skolkataloger från 1:an och 2:an så är det två uppslag som är uppslagna så mycket att katalogerna öppnar sig där automatiskt...Ett för Linda och ett för mig, det kallar jag creepy. XD





0.11 , 0.28 , 1.00 ger mig såna jävla minnen^^'

Inga kommentarer: