måndag 31 januari 2011

It's Over

Näe.. jag gav upp 30 days with SHINee, om det inte e nån som vill att jag ska fortsätta...
Vilket jag inte tror att det är.
Men tänkte köra Dagens Profil i princip varje dag, om jag hittar någon intressant... vad sägs om det?? ^^' Ska köra både Koreaner och Ickekoreaner... Den personen jag känner för den dagen blir den dagens profil...
Sen så kommer jag väl köra random inlägg när jag har lust också, ibland finns det saker som helt enkelt måste bloggas om...

Bland annat så har jag fått min draktöjning *happydance* och så har jag beställt en massa album...

  • VVIP - Seungri
  • GD & TOP Vol.1
  • BLAQ Style - MBLAQ
  • Bonamana - Super Junior
  • 2AM Mini Album
  • Romeo - SHINee
  • S.M. The Ballad Vol.1
Lär ta typ nån månad att få dom, men kommer såååå va värt det.^^'

Inga kommentarer: