onsdag 25 augusti 2010

Raaaaain!

Det regnar... mysigt värre va?
Men det e ju iaf bra för svampen^^'
Så därför tycker jag att vi alla behöver lite uppmuntring denna regniga dag.
Därför får ni ett boktips och ett musiktips av mig, BARA för att jag är så snäll.
Men först ska jag bara säga att jag har en liten nostalgitripp på gång, Fångarna på fortet och Time out på tv igen liksom. Så när jag fick reda på det förberedde jag mig med mera nostalgi. Så för nån vecka sen kollade jag på Saltkråkan och Bullerbyn, så himla underbart. Och jag kom på att jag hade varit kär i Johan (Saltkråkan) och Olle(Bullerbyn) när jag var liten... ^^'

Men nu till tipsen :



Asbra bok som handlar om en kille på ett internat i England, den e väldigt rolig att läsa. Den är helt perfekt för tråkiga dagar. Dock bör du vara bra på engelska.

Inga kommentarer: