onsdag 9 september 2009

Cry

Blev ingen skola igår iaf. Jag och grannen väntade på bussen i 40 minuter. Men den kom inte så vi drog hem. Efter ett samtal med sl fick jag reda på att det var fel på bussen och att den gick från Älmsta! Undrar hur många som inte kom dit dom skulle igår. ^^
Så jag stannade iaf hemma och jobbade på en skiss till min bok.

Idag så kände min förkylning för att utvecklas lite, så nu gråter jag typ konstant. Ville helst slippa gå och gråta i skolan så e hemma idag med. Har skittråkigt men vad kan jag göra?

Ska försöka pallra mig till skolan imorrn iaf. Förhoppningsvis. Annars kommer jag nog få hjälpa mamma och pappa att städa ur kliniken och det slipper jag helst^^
Men Pappa kommer hem ikväll så får väl plocka undan lite mera i mitt rum, typ kläderna som ligger på golvet^^


<3

Inga kommentarer: