tisdag 21 juli 2009

Gotta love dragons.

Igår kväll/natt så fick jag nåt konstigt ryck och bestämde mig för att hämta ett HP-skin till bloggen. Det är därför Severus & Draco kollar konstigt på er^^ Men jag gillar't och det får ni stå ut med. :)

Nu är det bara tre dagar kvar på jobbet och det ska bli så skönt att slippa kyrkan ett tag. Har ju för tusan suttit där 5 timmar varje dag i 3 veckor och 2 dar. Det tar på både energin och humöret ska jag bara säga. Så vill ni veta nåt om Häverö kyrka så är det bara att fråga på. Jag vet ALLT!
Sen blir det Norrköping-Orust-Kungsbacka-Göteborg-Karlstad troligen. Min semster eller vad man ska kalla det. Först en tripp med pappa och sen en med Siz & Mami. Så jag kommer dampa till slut. Gillar inte att vara borta mer än typ 5 dar. Sen får jag ryck. ^^

Nej, nu ska jag väl börja skriva rent en kyrkobeskrivning eller så ska jag slappa. Har inte bestämt mig riktigt än. Så nu lämnar jag er med Sev & Draco. Don't violate them! They are precious... Haha

<3

Inga kommentarer: